Zvýšení reputace domény

Založili jste si nový e-mail na vlastní nově zaregistrované doméně a při odesílání zpráv na e-mailové adresy centrum.cz / atlas.cz / volny.cz se vám vrací chybová zpráva: „554 Your access to this mail system has been rejected due to poor reputation of a domain used in message transfer“?

Domény tohoto poskytovatele mají nastavenou velmi přísnou spamovou filtraci. Všechny nové domény jsou pro ně rizikové a e-maily zaslané z nově vytvořených e-mailových schránek jejich poštovní server ihned odmítá. Jediným řešením je navýšení důvěryhodnosti přímo v jejich filtru.

1. Nejdříve si prosím překontrolujte, že máte správně nastavený DKIM a DMARC záznam, které také ovlivňují doručitelnost e-mailů.

2. Poté, pokud problémy s doručením pošty přetrvávají, požádejte o navýšení reputace vaší domény přímo u služby Sender Domain reputation. Pro zadání žádosti o zvýšení reputace je nutné založit uživatelský účet, registrace je zdarma a můžete si ji vytvořit na webu https://id.cisco.com/signin/register. Nepoužívejte znaky s diakritikou.
Následně je potřeba potvrdit registraci v e-mailu, který vám přišel do schránky uvedené v registraci.

Zvýšení reputace domény - krok 1

3. Po vytvoření účtu zadejte požadavek na navýšení reputace své domény. Použijte k tomu tento webový formulář: https://talosintelligence.com/reputation_center/sender_domain.

4. Vyplňte název své domény, potvrďte tlačítkem Add Entries to Ticket a pokračujte k dalšímu kroku.

Zvýšení reputace domény - krok 2

5. Ujistěte se, že jste zvolili reputaci „NOT MALICOUS“.
Jestli máte k dispozici email, který byl odmítnut, přiložte jej k tiketu pomocí tlačítka ATTACH FILE.

Formulář odešlete kliknutím na tlačítko Submit Ticket a vyčkejte na výsledek řešení. 

Zvýšení reputace domény - krok 3

Všechny své založené tikety máte k dispozici po přihlášení do účtu Cisco, kde najdete informace o změně statusu tiketu, který je vám doručen i na e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Pokud ani po celém postupu e-maily na servery centrum.cz / atlas.cz / volny.cz nechodí, kontaktujte prosím zákaznickou podporu jejich poskytovatele.

Související návody z kategorie E-maily

Nenašli jste, co jste hledali?

Nedaří se vám najít správný návod? Přihlaste se do svého účtu a vytvořte nám ticket s požadavkem na vyřešení nebo nám napište na e‑mail: kocka@webkitty.eu

Ještě nevyužíváte Webkitty hosting?

Přidejte se ke stovkám našich zákazníků a užívejte si v klidu (nejen) tvorbu webů, náš hosting vám to dovolí.