Přihlášení do klientské zóny obchodu

Přístupové údaje do klientské zóny Webkitty získáte po zaplacení vaší první objednávky.
Přijdou vám tři e-maily:

  • potvrzení přijetí platby s fakturou,
  • přístupové údaje do technické části hostingu,
  • a přístupové údaje do klientské zóny.

V e-mailu Přístup do klientské zóny Webkitty – nastavte si heslo vám přijde odkaz, kde si nastavíte své heslo a poté se můžete poprvé přihlásit do svého účtu v našem obchodu.

1. Zvolte můj účet.

Přihlášení do klientské zóny obchodu - krok 1

2. Zadejte e-mail, který jste vyplnili při objednávce a heslo, které jste si nastavili.

Přihlášení do klientské zóny obchodu - krok 2

3. Pokud jste heslo ztratili nebo zapomněli, také to umíme hravě vyřešit – máme pro vás návod na Obnovení hesla klientské zóny.

Teď už víte jak na to, přihlaste se do svého účtu a můžete začít!

Související návody z kategorie Obchod

Nenašli jste, co jste hledali?

Nedaří se vám najít správný návod? Přihlaste se do svého účtu a vytvořte nám ticket s požadavkem na vyřešení nebo nám napište na e‑mail: kocka@webkitty.eu

Ještě nevyužíváte Webkitty hosting?

Přidejte se ke stovkám našich zákazníků a užívejte si v klidu (nejen) tvorbu webů, náš hosting vám to dovolí.