Nastavení DNS záznamů pro Ecomail

Pokud používáte pro e-mailingový marketing Ecomail, nezapomeňte ověřit svou doménu. Výrazně tak zvýšíte doručitelnost e-mailů. Zároveň zvýšíte šanci, že e-mail nepřistane ve složce spam.

Díky tomuto návodu od Ecomail zjistíte:

  • jak přidáte doménu ke svému účtu,
  • proč ověřit doménu třetího řádu (subdoménu) a jak ji vytvoříte pomocí DNS CNAME záznamu,
  • jak pomocí zadání DNS záznamu DKIM ověříte samotnou doménu,
  • jak nastavíte a ověříte trackovací doménu,
  • jak zkontrolujete nastavení DNS záznamů.

Kam v administraci hostingu zadat DNS záznamy, které jste získali v Ecomail?

1. Přihlaste se do technické zóny hostingu

2. Přejděte na kartu Domain Names a zvolte Manage DNS.

Nastavení DNS záznamů pro Ecomail - krok 2

3. Do posledního řádku dole zadejte první záznam (DKIM).

a. Do sloupce Name zkopírujte data z řádku Název.
b. Z roletky ve sloupci Type vyberte TXT.
c. Do sloupce Data vložte údaj z řádku Hodnota.

Je důležité, aby všechna data byla zadána přesně, jinak se ověření nepodaří.

Nastavení DNS záznamů pro Ecomail - krok 3

4. Pro zadání dalších DNS záznamů zvolte Add another record a postupujte obdobně. Je potřeba přidat jeden TXT záznam pro ověření DMARC a jeden CNAME záznam v případě, že u Ecomail chcete ověřit doménu třetího řádu.

Nastavení DNS záznamů pro Ecomail - krok 4

5. Vše uložte stiskem tlačítka Update DNS.


Po uložení DNS záznamů trvá jejich propsání celosvětově i 24 hodin. Počkejte tedy nějakou dobu, než se vrátíte do Ecomail a kliknete na Kontrola nastavení. Ve chvíli, kdy se doména zobrazí jako ověřená, je vše v pořádku a DNS záznamy jsou správně.

Nastavení DNS záznamů pro Ecomail - krok 5

Pokud i po 24 hodinách některý ze zadaných záznamů svítí červeně, zkuste zkontrolovat správnost zadání a případně kontaktovat podporu. DNS záznamy upravujte pouze, pokud víte, co děláte. Nesprávným nastavením může přestat fungovat jedna nebo více služeb.

Související návody z kategorie E-maily | Domény

Nenašli jste, co jste hledali?

Nedaří se vám najít správný návod? Přihlaste se do svého účtu a vytvořte nám ticket s požadavkem na vyřešení nebo nám napište na e‑mail: kocka@webkitty.eu

Ještě nevyužíváte Webkitty hosting?

Přidejte se ke stovkám našich zákazníků a užívejte si v klidu (nejen) tvorbu webů, náš hosting vám to dovolí.