Zajímá vás, jak celý proces po vytvoření objednávky běží? Pojďme mu společně nakouknout pod pokličku.
1. Objednejte si webhosting, doménu nebo její převod (nebo libovolnou kombinaci všeho) v našem obchodě.
2. Po odeslání objednávky vám do e-mailu přijde potvrzení s předmětem: Potvrzení OBJEDNÁVKY č.123400009 | Webkitty hosting, ve kterém najde shrnutí své objednávky, platební údaje a obchodní podmínky.
3. Po zaplacení objednávky proběhne automatické vytvoření služeb: vytvoření hostingového balíčku / registrace domény / převod domény. Zároveň vám pošleme několik e-mailů.
Vždy přijde:
- Potvrzení přijetí platby (obj č. 123400009) | Webkitty hosting – v příloze tohoto e-mailu najdete fakturu v pdf k zakoupeným službám
Pokud v obchodě nakupujete poprvé a nemáte u nás zatím žádnou službu ani uživatelský účet, přijde vám také:
- Přístup do klientské zóny Webkitty – nastavte si heslo – v klientské zóně najdete přehled svých hostingových balíčků, domén, objednávek a faktur, můžete odsud ovládat nameservery .cz, .sk a .eu domén
- Přístup do technické zóny Webkitty – Vítejte! – z technické zóny můžete spravovat svůj hostingový balíček, ovládat nastavení domén a měnit nameservery všech ostatních domén (mimo .cz, .sk a .eu)
Při registraci nové domény posíláme:
- Registrace domény vase-nova-domena.cz
Při převodu domény pod naši správu posíláme:
- Zahájení převodu domény prevedena-domena.cz
- a následně potvrzení o dokončení převodu Převod domény prevedena-domena.cz
Pokud jste při objednávce vyplnili ID webaře, přijde vám také e-mail s předmětem:
- Vytvořte přístup pro svého webaře, ze kterého můžete proklikem schválit admin přístup do technické zóny webhostingu svému webaři. Díky tomu se k vašemu webhostingu dostane přes své přihlašovací údaje a o své se nemusíte s nikým dělit.
- Jakmile přístup potvrdíte, přijde vašemu webaři upozornění Klient Jméno Příjmení (vas-email@gmail.com) vám povolil přístup do administrace hostingu Webkitty, a bude moc hned začít pracovat na vašem webu.
Pokud vám některé z upozornění nepřišlo a mělo přijít, napište nám na kocka@webkitty.eu, naši parťáci z podpory se podívají, kde se e-mail toulá a dohledají ho. Stejně tak můžete naši podporu kontaktovat vždy, když potřebujete podat pomocnou tlapku a odpověď nenajdete v naší nápovědě. Jsme tu pro vás.
Kočka doporučuje
V případě, že jako webař objednáváte služby pro své klienty, prosím, zadejte vždy fakturační údaje a kontaktní e-mail svého klienta. Díky tomu veškeré e-maily a přístupy přijdou správně přímo jemu jako majiteli hostingového balíčku.