Petře, jak vás napadlo dovážet ovoce do práce?
Před 14 lety jsme s manželkou Janou rozjeli Svět bedýnek, který jsme postavili na myšlence, že ovoce, co roste u nás, nemusíme vozit přes půl světa. Oslovili jsme české sadaře a začali jejich úrodu rozvážet. O čtyři roky později, v roce 2014, přibyl nápad, že ze sadu můžeme jet rovnou do kanceláří. A tak vzniklo Ovoce do práce, projekt, který zaměstnancům ve firmách přináší zdravý benefit.
Když jste vstupovali na trh, jak jste se odlišovali od konkurence?
My jsme byli první, kteří tento koncept v České republice zavedli. Konkurence přišla až pár let po nás. Mezitím, jsme už měli velmi dobré vztahy s klienty. A konkurence je pro nás motor, abychom svoji práci dělali stále tak dobře jako před lety.
Proč si myslíte, že jsou vám vaši zákazníci věrní?
Máme vztah založený na důvěře – mohou se spolehnout, že držíme ceny po celý rok stejné a je nám jedno jestli je to malá firma o několika zaměstnancích nebo velký korporát. Za rok doručíme přes milion kusů ovoce do práce. Jako jednička v ČR se nelekneme velkých objednávek, ale rádi vám dovezeme i ty menší.
V dnešní době je velké téma ekologie – jak je na tom vaše firma?
Fandíme ekologii doma i v práci. A dary přírody rozvážíme s ohledem k ní. Jde to! Ve městech využíváme zelenou energii, neplýtváme a ovoce dodáváme ve znovupoužitelných recyklovkách – což jsou kartonové krabice, které slouží do roztrhání těla.
Kam všude ovoce vozíte?
Všude. Od Aše až po Jablunkov. Opravdu dovážíme do všech koutů Čech, Moravy a Slezska.
Vyberte si
Menším týmům se vyplatí hotové recyklovky z naší nabídky. Je vás víc než 30? Pak doporučujeme poskládat si obsah na míru. Chcete si Ovoce do práce vyzkoušet nejdřív nanečisto? I to umíme zařídit. Napište nám.
Jak si k vám zákazníci najdou cestu? Víte to vůbec?
Ano, víme to. Každý, kdo nás poptává, ve formuláři označí, jak se o nás dozvěděl. Velmi často je to na doporučení, což nás těší nejvíce. Zároveň i díky webu – najdou si nás jednoduše na internetu.
Je pro vás důležité mít web?
Rozhodně ano! V minulém roce jsme celé naší značce dali nový kabát a vytvořili nový web. Chtěli jsme, aby naše energie byla z celého brandu cítit, a to se podle reakcí našich klientů povedlo. Web je naše vizitka. Zákazníci tam nasají atmosféru celého našeho týmu.
Jak jste se dozvěděli o Webkitty?
Web máme nově na WordPressu, a když jsme řešili, jestli zůstaneme, nebo zmigrujeme k jinému poskytovateli, přišla Lenka Černá (naše marketingová podpora) s tím, že našemu webu bude nejlépe u Webkitty. A je! Pro nás je důležité, že se nemusíme o nic starat a všechno běží jako po másle.
Propojte se s Ovoce do práce
Máte web postavený na WordPressu a chcete pro něj to nejlepší? Máme pro vás vymazlený balíček.