Průběh objednávky

Zajímá vás, jak celý proces po vytvoření objednávky běží? Pojďme mu společně nakouknout pod pokličku.

1. Objednejte si webhosting, doménu nebo její převod (nebo libovolnou kombinaci všeho) v našem obchodě.

2. Po odeslání objednávky vám do e-mailu přijde potvrzení s předmětem: Potvrzení OBJEDNÁVKY č.123400009 | Webkitty hosting, ve kterém najde shrnutí své objednávky, platební údaje a obchodní podmínky.

3. Po zaplacení objednávky proběhne automatické vytvoření služeb: vytvoření hostingového balíčku / registrace domény / převod domény. Zároveň vám pošleme několik e-mailů.

Vždy přijde:

  • Potvrzení přijetí platby (obj č. 123400009) | Webkitty hosting – v příloze tohoto e-mailu najdete fakturu v pdf k zakoupeným službám

Pokud v obchodě nakupujete poprvé a nemáte u nás zatím žádnou službu ani uživatelský účet, přijde vám také:

  • Přístup do klientské zóny Webkitty – nastavte si heslo – v klientské zóně najdete přehled svých hostingových balíčků, domén, objednávek a faktur, můžete odsud ovládat nameservery .cz, .sk a .eu domén
  • Přístup do technické zóny Webkitty – Vítejte! – z technické zóny můžete spravovat svůj hostingový balíček, ovládat nastavení domén a měnit nameservery všech ostatních domén (mimo .cz, .sk a .eu)

Při registraci nové domény posíláme:

  • Registrace domény vase-nova-domena.cz

Při převodu domény pod naši správu posíláme:

  • Zahájení převodu domény prevedena-domena.cz
  • a následně potvrzení o dokončení převodu Převod domény prevedena-domena.cz

Pokud jste při objednávce vyplnili ID webaře, přijde vám také e-mail s předmětem:

  •  Vytvořte přístup pro svého webaře, ze kterého můžete proklikem schválit admin přístup do technické zóny webhostingu svému webaři. Díky tomu se k vašemu webhostingu dostane přes své přihlašovací údaje a o své se nemusíte s nikým dělit.
  • Jakmile přístup potvrdíte, přijde vašemu webaři upozornění Klient Jméno Příjmení (vas-email@gmail.com) vám povolil přístup do administrace hostingu Webkitty, a bude moc hned začít pracovat na vašem webu.

Pokud vám některé z upozornění nepřišlo a mělo přijít, napište nám na kocka@webkitty.eu, naši parťáci z podpory se podívají, kde se e-mail toulá a dohledají ho. Stejně tak můžete naši podporu kontaktovat vždy, když potřebujete podat pomocnou tlapku a odpověď nenajdete v naší nápovědě. Jsme tu pro vás.

Kočka doporučuje

V případě, že jako webař objednáváte služby pro své klienty, prosím, zadejte vždy fakturační údaje a kontaktní e-mail svého klienta. Díky tomu veškeré e-maily a přístupy přijdou správně přímo jemu jako majiteli hostingového balíčku.

Související návody z kategorie Obchod

Nenašli jste, co jste hledali?

Nedaří se vám najít správný návod? Přihlaste se do svého účtu a vytvořte nám ticket s požadavkem na vyřešení nebo nám napište na e‑mail: kocka@webkitty.eu

Ještě nevyužíváte Webkitty hosting?

Přidejte se ke stovkám našich zákazníků a užívejte si v klidu (nejen) tvorbu webů, náš hosting vám to dovolí.