Obnovení hesla klientské zóny

Může se stát, že zapomenete nebo ztratíte heslo do svého účtu. Nevadí, obnovení je velmi snadné.

1. Pokud se nemůžete přihlásit do klientské zóny obchodu, klikněte ve formuláři na odkaz Zapomněli jste heslo?.

Obnovení hesla klientské zóny - krok 1

2. Na další stránce zadejte svůj e-mail, který jste vyplnili při objednávce, a klikněte na tlačítko OBNOVIT HESLO.

Obnovení hesla klientské zóny - krok 2

3. Zkontrolujte e-mailovou schránku, kterou se do klientské zóny Webkitty hlásíte. Do té vám pošleme odkaz na změnu hesla. Klikněte na něj a nastavte si nové heslo.

Pokud e-mail nedorazí, pro jistotu zkontrolujte spam, nevyžádanou poštu a hromadnou poštu ve vaší schránce. Jestliže ani tam e-mail do 15 min. nenajdete, spojte se s námi e-mailem a my vám pomůžeme vše vyřešit.

Teď už víte jak na to, přihlaste se do svého účtu a můžete začít!

Související návody z kategorie Obchod

Nenašli jste, co jste hledali?

Nedaří se vám najít správný návod? Přihlaste se do svého účtu a vytvořte nám ticket s požadavkem na vyřešení nebo nám napište na e‑mail: kocka@webkitty.eu

Ještě nevyužíváte Webkitty hosting?

Přidejte se ke stovkám našich zákazníků a užívejte si v klidu (nejen) tvorbu webů, náš hosting vám to dovolí.