Delegování přístupu

1. Přihlaste se do technické zóny hostingu.

2. V pravém horním rohu klikněte na Help desk.

3. Zvolte New Ticket.


4. Napište nám, komu máme přístup udělit.

5. Z roletky vyberte možnost Zřízení přístupu pro další osobu.

6. Pokud máte více hostingových účtů, vyberte ten správný.


7. Ticket odešlete stiskem tlačítka Create Support Ticket.

Související návody z kategorie Začínáme

Nenašli jste, co jste hledali?

Nedaří se vám najít správný návod? Přihlaste se do svého účtu a vytvořte nám ticket s požadavkem na vyřešení nebo nám napište na e‑mail: kocka@webkitty.eu

Ještě nevyužíváte Webkitty hosting?

Přidejte se ke stovkám našich zákazníků a užívejte si v klidu (nejen) tvorbu webů, náš hosting vám to dovolí.